Стандартизація Бізнесу

+38(095)-350-22-44

пон. – п'ят.
10:00–19:00

укр рус

Стандартизація бізнесу - оптимізація бізнес-процесів, оргструктура компанії, управлінський консалтинг

 

Тренінг: "Внутрішній аудит на місцях процесів і процедур."

Цільова аудиторія: Фахівці з опису бізнес-процесів, фахівці з управління якістю, керівники відділів та топ-менеджери.

Цілі тренінгу:

  • Отримати знання, необхідні для організації і проведення ефективного аналізу Системи менеджменту якості ISO 9001

Програма тренінгу:

1. Основні принципи менеджменту якості

  • Що таке якість і як його виміряти і оцінити?
  • Принципи менеджменту якості
  • Процесний підхід
  • Системний підхід до менеджменту
  • Основна документація системи менеджменту якості (СМЯ). Вимоги до документації СМЯ

2. Аудит системи менеджменту якості

  • Основні цілі і причини проведення аудиту СМЯ
  • Планування та підготовка до аудиту
  • Проведення аудиту. Основні вимоги

3. Моніторинг і аналіз процесів

  • Методологія збору даних для проведення максимально повного аналізу і прийняття ефективного рішення

4. Складання звітів про результати аудиту. Основні вимоги. Практичні приклади.

Тривалість тренінгу: (6-8 годин)