Тренінг: "Внутрішній аудит на місцях процесів і процедур."
Цільова аудиторія: Фахівці з опису бізнес-процесів, фахівці з управління якістю, керівники відділів та топ-менеджери.
Цілі тренінгу:
- Отримати знання, необхідні для організації і проведення ефективного аналізу Системи менеджменту якості ISO 9001
Програма тренінгу:
1. Основні принципи менеджменту якості
- Що таке якість і як його виміряти і оцінити?
- Принципи менеджменту якості
- Процесний підхід
- Системний підхід до менеджменту
- Основна документація системи менеджменту якості (СМЯ). Вимоги до документації СМЯ
2. Аудит системи менеджменту якості
- Основні цілі і причини проведення аудиту СМЯ
- Планування та підготовка до аудиту
- Проведення аудиту. Основні вимоги
3. Моніторинг і аналіз процесів
- Методологія збору даних для проведення максимально повного аналізу і прийняття ефективного рішення
4. Складання звітів про результати аудиту. Основні вимоги. Практичні приклади.
Тривалість тренінгу: (6-8 годин)