Бізнес-процеси для продажу франчайзингу
Вибудувані бізнес-процеси - гарантія купівлі якісного та системного франчайзингу.
Системний бізнес при продажу франшизи
Для покупця франшизи дуже важливо придбання системного і чітко вибудуваного бізнесу. І, природно, що продаж даного продукту вимагає професійної підготовки з боку продавця.
Більше того, системний франчайзинг буде конкурентною перевагою при продажу і доказом того, що в компанії налагоджений менеджмент і працюють бізнес-процеси.
Фінансова модель франчайзингу та подальше управління (адміністрування) придбаним бізнесом є найважливішими питаннями.
Що потрібно покупцеві франшизи?
Покупець франшизи разом з бізнесом бажає придбати задокументовану модель, яка складається з бізнес-процесів, інструкцій і правил адміністрування. Все це включає в себе "Керівництво з управління франчайзингом".
У цьому документі описана загальна система франчайзингу, вимоги до обладнання, питання пов'язані з діяльністю персоналу, мотивація співробітників і навчання. Також відображені розділи, що відповідають за постачання продукції та адміністративну діяльність франчайзингу.
Купуючи даний документ - власник новим напрямом (франчайзингом) мінімізує свої управлінські ризики, також вирішує одну з основних завдань - побудова системного і динамічного бізнесу.
Природно даний продукт не є універсальним і його необхідно розробляти і «заточувати» під кожну компанію індивідуально. Але без його наявності бізнес і франчайзинг неможливо назвати повноцінним.