Тренінг: "Побудова системи менеджменту якості ISO 9001 в компанії."
Цільова аудиторія: Фахівці з опису бізнес-процесів, фахівці з управління якістю, керівники відділів та топ-менеджери.
Цілі тренінгу:
- Оволодіння знаннями, необхідними для побудови ефективної Системи менеджменту якості (СМЯ) вашої компанії.
Програма тренінгу:
1. Введення в суть визначень і вимог Системи менеджменту якості
- Розвиток і значення стандартів ISO серії 9000
- Європейський досвід керування якістю і побудови систем управління
- Основні вимоги до системи менеджменту якості (СМЯ)
2. Створення, впровадження та постійного вдосконалення системи менеджменту якості (СМЯ)
- Функції управління якістю
- Порядок створення системи
- Методи та основні завдання в рамках реалізації процесного підходу
- Методи і способи поліпшення процесів
3. Документування системи менеджменту якості
- Загальні вимоги до документації системи менеджменту якості (СМЯ)
- Принципи створення документації СМЯ. Управління документацією
- Вимоги до розробки настанови з якості
- Опис процесів і процедур СМЯ компанії
- Рішення основних задач при впровадженні системи
4. Оцінка системи менеджменту якості
- Контроль якості продукції
- Оцінка результативності системи
- Методика бальної оцінки результативності СМЯ
- Порядок і етапи проведення робіт з оцінки результативності СМЯ.
- Оцінка задоволеності споживача
- Методи і роль оцінки задоволеності споживачів
- Аналіз даних про задоволеність споживачів
5. Сучасні системи менеджменту якості. Методи підвищення ефективності компанії
- Вибір систем менеджменту якості
- Система «Ощадливе виробництво» (Lean Production)
- Методологія «Шість сигм»
6. Економіка якості
- Поняття і значення економіки якості
- Основні витрати на якість. Структура витрат
- Методи вимірювання та аналізу витрат на якість
- Управління витратами