Розробка маркетингової стратегії бізнесу
Маркетингова стратегія - це процес вибудовування відносин Вашої компанії, продукту з ринком (споживачами) з метою отримання вигоди.
Що ми пропонуємо?
- Аудит поточної маркетингової стратегії.
- Розробка маркетингової стратегії на період 1-3 роки.
- Розробка програм зміни діяльності компанії.
- Супровід, впровадження та консультації маркетингової стратегії.
- Аудит бренду, бренд-архітектури (товарний портфель).
- Розробка бренда (бренд-бук).
- Зміна бренд-архітектури (стратегія товарного портфеля, диференціювання).
- Консультації по розробці і виведенню бренда на ринок.
- Розробка програм лояльності, постановка сервісу, стандарти обслуговування, опис процесів Work Flow.
- Дослідження споживчої поведінки.
- Конкурентний аналіз, складання матриці позиціювання конкурентного оточення.
Навіщо це потрібно?
- Збільшити, втримати прибуток компанії.
- Побудувати якісні та міцні відносини з ринком (споживачем).
- Збільшити частку ринку. Скоротити тривалість циклу кожного процесу (від початку роботи до отримання якісного кінцевого результату).
- Скоротити фінансові втрати, які несе компанія через неефективні процеси.
Що ви отримаєте?
- Вихід на нульову точку продажів до спаду. Стабілізацію продажів і доходів.
- Збереження обсягів продажів (валовий прибуток). Утримання позицій на ринку.
- Приріст продажів (збільшення валового прибутку). Лідируючі ринкові позиції в своєму сегменті.
- Маркетинговий результат у фінансово-економічних показниках.
![](/images/img-graph1.gif)
Як це робиться?
Маркетингові послуги виконуються в кілька основних етапів:
- Етап №1: Аудит. Аудит маркетингу компанії або первинне дослідження. У нескладних ситуаціях проводиться консультація. Визначення причинно-наслідкових зв'язків.
- Етап №2: Визначення способів вирішення завдань. Після проведеного аудиту, дослідження є перші результати. На основі отриманих даних формується маркетинговий інструментарій щодо вирішення поставлених, або виявлених завдань за підсумками аудиту.
- Етап №3: Узгодження. Узгодження способів вирішення завдань. Узгодження показників ефективності маркетингу, фінансово-економічних показників.
- Етап №4: Впровадження. Варіанти формату робіт: 1. Самостійне впровадження з використанням рекомендацій за підсумками попередніх етапів. 2. Впровадження з використанням наших регулярних консультацій. 3. Оренду під тимчасове управління проектом нашого фахівця.
Чому ми?
![](/images/Dima.jpg)
(керівник компанії)
Наша компанія використовує сучасні ринкові тенденції. Індивідуальний підхід до побудови та впровадження маркетингової стратегії для кожної компанії. Наше побудова маркетингу грунтується на фінансово-економічних показниках, а не просто на наборі дій.
Наша компетенція: ритейл (роздрібна торгівля, FMCG, PCG, non-food) В2С, виробники товарів (В2В) в частині стратегії товарного портфеля, нового продукту, середній бізнес, послуги (В2А) представники бізнесу (салони краси, приватні клініки і т. д.)
На виконання проектів бере участь група фахівців, які є експертами окремих галузей (маркетинг, фінансовий менеджмент, HR і т.д.)