Стандартизація Бізнесу

+38(095)-350-22-44

пон. – п'ят.
10:00–19:00

укр рус

Стандартизація бізнесу - оптимізація бізнес-процесів, оргструктура компанії, управлінський консалтинг

 

Розробка маркетингової стратегії бізнесу

Маркетингова стратегія - це процес вибудовування відносин Вашої компанії, продукту з ринком (споживачами) з метою отримання вигоди.

Що ми пропонуємо?

  • Аудит поточної маркетингової стратегії.
  • Розробка маркетингової стратегії на період 1-3 роки.
  • Розробка програм зміни діяльності компанії.
  • Супровід, впровадження та консультації маркетингової стратегії.
  • Аудит бренду, бренд-архітектури (товарний портфель).
  • Розробка бренда (бренд-бук).
  • Зміна бренд-архітектури (стратегія товарного портфеля, диференціювання).
  • Консультації по розробці і виведенню бренда на ринок.
  • Розробка програм лояльності, постановка сервісу, стандарти обслуговування, опис процесів Work Flow.
  • Дослідження споживчої поведінки.
  • Конкурентний аналіз, складання матриці позиціювання конкурентного оточення.

Навіщо це потрібно?

  • Збільшити, втримати прибуток компанії.
  • Побудувати якісні та міцні відносини з ринком (споживачем).
  • Збільшити частку ринку. Скоротити тривалість циклу кожного процесу (від початку роботи до отримання якісного кінцевого результату).
  • Скоротити фінансові втрати, які несе компанія через неефективні процеси.

Що ви отримаєте?

  • Вихід на нульову точку продажів до спаду. Стабілізацію продажів і доходів.
  • Збереження обсягів продажів (валовий прибуток). Утримання позицій на ринку.
  • Приріст продажів (збільшення валового прибутку). Лідируючі ринкові позиції в своєму сегменті.
  • Маркетинговий результат у фінансово-економічних показниках.

Як це робиться?

Маркетингові послуги виконуються в кілька основних етапів:

  • Етап №1: Аудит. Аудит маркетингу компанії або первинне дослідження. У нескладних ситуаціях проводиться консультація. Визначення причинно-наслідкових зв'язків.
  • Етап №2: Визначення способів вирішення завдань. Після проведеного аудиту, дослідження є перші результати. На основі отриманих даних формується маркетинговий інструментарій щодо вирішення поставлених, або виявлених завдань за підсумками аудиту.
  • Етап №3: Узгодження. Узгодження способів вирішення завдань. Узгодження показників ефективності маркетингу, фінансово-економічних показників.
  • Етап №4: Впровадження. Варіанти формату робіт: 1. Самостійне впровадження з використанням рекомендацій за підсумками попередніх етапів. 2. Впровадження з використанням наших регулярних консультацій. 3. Оренду під тимчасове управління проектом нашого фахівця.


Чому ми?

Дмитро Негода
(керівник компанії)

Наша компанія використовує сучасні ринкові тенденції. Індивідуальний підхід до побудови та впровадження маркетингової стратегії для кожної компанії. Наше побудова маркетингу грунтується на фінансово-економічних показниках, а не просто на наборі дій.

Наша компетенція: ритейл (роздрібна торгівля, FMCG, PCG, non-food) В2С, виробники товарів (В2В) в частині стратегії товарного портфеля, нового продукту, середній бізнес, послуги (В2А) представники бізнесу (салони краси, приватні клініки і т. д.)

На виконання проектів бере участь група фахівців, які є експертами окремих галузей (маркетинг, фінансовий менеджмент, HR і т.д.)