Стандартизація Бізнесу

+38(044)-451-61-72
інші телефони

пон. – п'ят.
10:00–19:00

укр рус

Харків:

+38(057)-751-61-72


Київ:

+38(044)-451-61-72


Дніпропетровськ:

+38(056)-785-35-72


Мобільний (МТС):

+38(095)-350-22-44

Стандартизація бізнесу - оптимізація бізнес-процесів, оргструктура компанії, управлінський консалтинг

 

Бізнес-процеси для продажу франчайзингу

Вибудувані бізнес-процеси - гарантія купівлі якісного та системного франчайзингу.

Сучасний бізнес являє собою збалансовану систему, що складається з - фінансової моделі, персоналу, значущості продукту на ринку і налагоджених бізнес-процесів.

Без кожного з цих складових бізнес важко назвати «повноцінним», а ризики і складність управління ним достатньо великі.

Ми розробимо для вас повний пакет документів, необхідних для продажу франчайзингу: "Керівництво з управління франчайзингом".

Дмитро Негода
(керівник компанії)



Системний бізнес при продажу франшизи

Для покупця франшизи дуже важливо придбання системного і чітко вибудуваного бізнесу. І, природно, що продаж даного продукту вимагає професійної підготовки з боку продавця.

Більше того, системний франчайзинг буде конкурентною перевагою при продажу і доказом того, що в компанії налагоджений менеджмент і працюють бізнес-процеси.

Фінансова модель франчайзингу та подальше управління (адміністрування) придбаним бізнесом є найважливішими питаннями.

Що потрібно покупцеві франшизи?

Покупець франшизи разом з бізнесом бажає придбати задокументовану модель, яка складається з бізнес-процесів, інструкцій і правил адміністрування. Все це включає в себе "Керівництво з управління франчайзингом".

У цьому документі описана загальна система франчайзингу, вимоги до обладнання, питання пов'язані з діяльністю персоналу, мотивація співробітників і навчання. Також відображені розділи, що відповідають за постачання продукції та адміністративну діяльність франчайзингу.

Купуючи даний документ - власник новим напрямом (франчайзингом) мінімізує свої управлінські ризики, також вирішує одну з основних завдань - побудова системного і динамічного бізнесу.

Природно даний продукт не є універсальним і його необхідно розробляти і «заточувати» під кожну компанію індивідуально. Але без його наявності бізнес і франчайзинг неможливо назвати повноцінним.

Отзывы клиентов Отзывы клиентов Отзывы клиентов Отзывы клиентов Отзывы клиентов